• Snapchat

GRATIS FRAGT OVER 400 KR. OG FRI RETUR

Undgå begynderfejl i styrketræning

13 Februar 2015

Undgå de værste begynderfejl 

Styrketræning, fitness, bodybuilding, og generelt alle sportsgrene, der indebærer løftning af tunge vægte er stadigt støt stigende i popularitet, og det er fedt at se! Men man ser desværre ofte mange mennesker, der begår de samme begynderfejl. Det er vigtigt at udgå begynderfejl, da det kan spare enormt meget tid i centeret og eks. på diæt, hvis man kommer rigtigt fra start, og vi kan derfor kun anbefale, at man sætter sig ordentligt ind i sagerne, før man springer hovedkulds ud i et kæmpe tidsspild. Hvis du gerne vil læse mere om eks. squat tips og squat teknik, kan du klikke her, og få råd til, hvordan man squatter bedre og hvordan du kan undgå begynderfejl i squat

Omar Isuf fortæller i videoen herunder om nogle af de største begynderfejl, han har begået, og hvorfor du skal undgå dem:
 


Omar Isuf fortæller om begynderfejl.

For lige at opsummere et par af Isuf's pointer, så er herunder et par af de begynderfejl, han selv har begået:

#1 - Undgå at blive for tyk, når du bulker.

#4 - Undskyldningen med at "jeg kan ikke/har ikke gener til at bænke tungt pga. bla bla bla..." - få bedre styr på teknikken og bevægelsen, for alle kan komme til at bænke tungt!

#5 - Mangel på et fast træningsprogram som begynder, hvilket resulterer i ustruktureret træning og et enormt tidsspilde.

Læs også: Unilateral træning - Hvad er fordelene?

Det var lige et par hurtige råd til at undgå begynderfejl, god træning derude!

Flere Indlæg

Find det du leder efter