• Snapchat

GRATIS FRAGT OVER 400 KR. OG FRI RETUR

Ugens Power Addict: Simon Holm

13 Marts 2016

Vi har fundet Ugens Power Addict! 

Stort tillykke til Simon Holm, der med sin skarpe form har gjort sig fortjent til titlen.

Simon træner bl.a. for at være klar til de fysiske udfordringer, der venter i Forsvaret, når han begynder sin uddannelse.

Hver uge finder vi en ny person, der har gjort sig fortjent til titlen som Ugens Power Addict. Hvis du mener, at du fortjener at vinde, så husk at bruge #poweraddict på dine billeder på Instagram!  

Læs Simons historie herunder, eller se sidste uges vinder ved at klikke her: Ugens Power Addict: Nikolai Melph

 

ugens power addict simon holm

 

Mød Ugens Power Addict: Simon Holm

 

Fulde Navn: Simon Holm Jakobsen

Alder: 21 år

Højde: 175 cm

Vægt: 72 kilo

 

ugens ower addict simon holm

 

Hvor træner du?

Jeg træner i et motionscenter i Nyborg, der hedder Elefanten, og der har jeg trænet i godt og vel 9 måneder nu. Før det trænede jeg i Skælskør Fysioterapi & Træning, der gik jeg knap 4 måneder, inden jeg flyttede tilbage til min hjemby Nyborg.
Jeg har også været lidt inde i OBBC i Odense, kanon fedt center, og havde jeg pengene til transport og lign. trænede jeg der stadig. Elefanten er et udmærket træningscenter, og har de ting, jeg skal bruge, men der var bare en anden stemning og en anden energi i OBBC i Odense, der gjorde, at man gav den en tand ekstra.

 Emerald green tee

  

Hvor længe har du trænet?

Jeg har trænet i godt og vel 2½ år nu, men det er først her på de sidste 9 måneder, jeg sådan virkelig er begyndt at give den gas med 2 timers træning om dagen. Inden jeg rigtig fik losset mig selv bagi, var jeg en smule sløset med min træning og gik egentlig ikke synderligt op i det. Jeg havde spillet fodbold i 11 år og havde jo lidt six-pack på daværende tidspunkt, og tænkte, at det var dét, som pigerne ville have, klogere var jeg ikke.

 

Ugens Power Addict Simon Holm

 

Hvorfor begyndte du at træne?

Da jeg startede med at træne første gang, var det faktisk fordi min mor spurgte, om jeg ville med i Fitness World (bare kald mig mors dreng). Allerede der fik jeg faktisk smag for det med at løfte lidt vægte, men jeg var meget forsigtig og genert i starten. Jeg brugte det meste af min tid på at observere de store brød nede i hjørnet og hvor tungt de løftede. Det demotiverede mig og det endte med, at jeg ikke kom afsted, når jeg egentlig burde, fordi jeg troede, de ville grine af mig, når de så hvor ”slap” jeg var. Og det var min største fejl. Jeg burde jo tværtimod have tænkt, at, så stærk vil jeg også blive, for de har jo selv været ved de små vægte i starten, jeg har altid været spinkel bygget og ikke rigtig haft noget at bygge af.

For nogle år siden gik det godt med vægten, men så blev jeg syg, og tabte mig rigtig meget. Har kæmpet lige siden med at få vægten op igen, og det var efter mit sygdomsforløb, at jeg rigtig begyndte at træne, og det begynder at ligne noget nu.

Dog er jeg stadig nød til at spise rigtig meget, da min forbrænding er meget høj. Lige nu er målet 80 kg, da jeg gerne skulle kunne holde til lidt, når jeg skal i Hæren til August, hvilket også er med til at motivere mig til at holde ved min daglige træning.
Jeg begyndte at se en masse YouTube-videoer vedrørende træning, og har blandt andet fuldt ATHLEAN-X i noget tid, og luret hans tips og tricks af, for at få endnu mere ud af min træning.

 

ugens power addict simon holm

 

Hvad er dit mål med træningen?

Mit primære mål for min træning er at være 110 % klar til de fysiske udfordringer, der møder mig, når jeg starter min uddannelse i Forsvaret. Jeg er især begyndt at fokusere mere på min ryg, da den jo vil blive stærkt belastet af tung oppakning. Samtidig vil jeg selvfølgelig også gerne blive meget stærkere og have en flot krop. Det er jo fedt, at man kan smide trøjen på stranden med en god selvtillid.

Jeg går efter det rå lean look, jeg har ikke planer om at skal være decideret stor og gå sidelæns igennem dørene. Jeg er begyndt at lægge noget af min træning ud på de sociale medier, og det er blevet taget imod med blandede følelser. Nogen synes ,det er fedt og kommer med boost til ens selvtillid, men der vil jo altid være dem, der kun tænker det er show-off, og at man kun gør det for at blære sig. Kan ikke tælle på 2 hænder hvor mange gange jeg er blevet anmeldt på Facebook pga. mine billeder.

 Power Addict knæbind

 

Jeg er lige begyndt at arbejde på et helt nyt træningsprogram, som jeg er ved at finpudse, og det glæder jeg mig helt vildt, til jeg er færdig med, så snart jeg kører 100 % på det begynder jeg også at notere ned ved hver træning. Det kan godt være svært at holde styr på det hele i hovedet. Og intensiteten stiger mere og mere samtidig med motivationen for at øge og øge, men husk alligevel ”No Brain, No Gain”
Kosten har jeg ærlig talt aldrig rigtig sat mig 100 % ind i, men det er jeg også begyndt på sammen med det nye fullbody program jeg arbejder på. Selvfølgelig har den ikke heddet Junkfood flere gange om ugen, har altid spist nogenlunde sundt og tænker da over hvad jeg propper i munden.

 

Simon Holm Ugens Power Addict

 

Hvad gør dig til en ægte Power Addict?

Elsker at løfte vægte, og det bliver kun sjovere og federe jo tungere de bliver (Alt med måde) samtidig med at man kan se ændringerne på ens krop, og du selv kan mærke den forandring og at du bliver stærkere. Fitnesscenteret er mit andet hjem og har jeg brug for en puster så tager jeg ud og træner. Går altid ind i centeret med et smil på læben, og går altid derfra med et større smil og lange arme.

 

Hvor kan man følge dig?

Facebook:

https://www.facebook.com/simon.holm.37

Instagram:

https://www.instagram.com/simon.holm.94/

Snapchat:

Holm.S

 Power red t-shirt

 

Flere Indlæg

Find det du leder efter